Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

ΑΚΟΥΣΕ ΠΑΤΕΡΑ..ΠΡΟΣΕΥΧΗ-ΑΠΑΥΓΑΣΜΑ ΨΥΧΗΣ

Γνωρίζεις, Πατέρα, ότι πολλές φορές είπα στα πετεινά του ουρανού και των δένδρων και σε όλα τα έμψυχα και τα άψυχα στοιχεία της κτίσης να Σε υμνήσουν αυτά, αντί για μένα τον ταπεινό και να σε παρακαλέσουν να ελεήσεις εμένα τον ανάξιο.

«Τον Κύριον υμνείτε και υπερυψούτε αυτόν εις τους αιώνας», άκουγα να λέγω με εσωτερική και εξωτερική κραυγή της ψυχής μου.

Και προς Εσένα, Πατέρα, φώναξα: Δώσε χάρη στα δικά σου αυτά δημιουργήματα να μπορέσουν να πράξουν αυτό. Το έπραξαν, Πατέρα;

Άκουσε, Πατέρα, το κελάηδημα των πουλιών…..
Είναι η προσπάθεια του πόθου μου να δοξάσω την άπειρη μεγαλοσύνη σου.

Άκουσε, Πατέρα, το θρόισμα των δένδρων….
Είναι οι αλάλητοι στεναγμοί της καρδιάς μου.

Άκουσε, Πατέρα, τα κύματα της θάλασσας….
Είναι οι εσωτερικές συγκρούσεις και μεταπτώσεις μου.«Ου γάρ ο θέλω τούτο πράσσω, αλλ΄ ο μισώ ποιώ».

Άκουσε, Πατέρα, τις σεισμικές δονήσεις της γης….
Είναι οι επιθέσεις των καταχθόνιων επιθυμιών εναντίον μου.

Άκουσε, Πατέρα, τους κεραυνούς του Ουρανού….
Είναι οι εκρήξεις του θυμού και της οργής μου.

Άκουσε, Πατέρα, τα μουγκρητά των θηρίων….
Είναι η ορμή όλων των αγρίων παθών μου.

Άκουσε, Πατέρα, το θρόισμα του άνεμου….
Είναι η ακαταστασία της άναιμης πνευματικά ψυχής μου.
Άκουσε, Πατέρα, του πολλούς ήχους της βροχής….
Είναι οι χείμαρροι από τα μυστικά δάκρυα της ψυχής μου.

Άκουσε, Πατέρα, και εμένα τον ανάξιο δούλο σου, με τα λόγια του προφήτη Σου:« Γνώρισέ μου, Κύριε, τον δρόμο που πρέπει ν’ ακολουθήσω, γιατί προς Εσένα έχω σηκώσει τα μάτια της ψυχής μου».

Άκουσέ, Πατέρα,« που καταφεύγω σε Σένα. Δίδαξε με να κάνω εκείνο που μόνο Εσύ θέλεις, γιατί είσαι ο μοναδικός Θεός μου».«Θα υμνώ τον Πατέρα και Θεό μου, όσο θα είμαι σ’ αυτή την ζωη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: