Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

*Ω! Παναγία Δέσποινα, μεγάλο το όνομα Σου, μεγάλη και η Χάρη Σου

και το προσκύνημα Σου.

*Δέξου, Ω! Παναγία μου και πάρε την φωνή μου, πάρε την προσευχή

αυτή, πάρε την δέησή μου.

*Παράκληση κάνω εδώ και Σε παρακαλώ, ναι!, την Χάρη Σου αναζητώ

μεσίτρια Σε έχω.

*Προσπίπτω ο ταλαίπωρος, ζητώ το έλεος Σου, για να δεχτεί τον πόνο

μου, να ακούσει τον καημό μου. *Έτσι θα έρθει βάλσαμο & έλεος στον πιστό σου.

*Εσύ είσαι η Παντάνασσα, είσαι η Βασίλισσά μου, η Παναγία η

Δέσποινα και η προστάτισσα μου.

*Συ τις καρδίες των δούλων σου ευφραίνεις και δροσίζεις, κάθε ψυχή

αμαρτωλή, λαμβάνεις και φωτίζεις.

*Φώτισε Παναγία μου και μένα το παιδί σου, να είμαι πάντα πλάι σου,

και πάντοτε μαζί σου.

*Εσύ είσαι η Βασίλισσα, είσαι η Πλατυτέρα, είσαι η Μάνα του Χριστού

και όλων η Μητέρα.

*Εσύ θα σώσεις τους πιστούς, που είναι τα παιδιά Σου, γιατί είσαι Μάνα

σπλαχνική, τα πάντα είναι δικά Σου.

*Ω! Παναγία Δέσποινα, πάντα θα σε δοξάζω, τα θαύματά Σου τα πολλά

παντού θα τα φωνάζω.

*Όποιος ελπίζει στον Θεό και σε επικαλείται, από κινδύνους σώζεται,

θάνατο δεν φοβείται.

*Χαίρε Μαρία! Δια Σου έχουμε σωτηρία, και όλοι μας λαμβάνουμε

χαρά και ευλογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: